Navicat Premium Enterprise’ın tamamını ücretsiz indirin, En iyi veritabanı yönetimi uygulamalarından biridir. Kapsanan yönetim veritabanları MySQL, Oracle SQL, PostgreeSQL, SQL Server, SQL Lite ve diğerleridir. Bu uygulama farklı dbm’lerden yönettiğiniz veritabanlarını çok iyi bir şekilde yönetebilir. Navicat Premium yalnızca bir yönetim uygulaması değil aynı zamanda dbms gibi özelliklere de sahiptir.
En sık kullanılan Veritabanı Yönetim Sistemleri (DBMS) MySQL ve Oracle SQL’dir. Her ikisini de yönetmeye ne dersiniz? Elbette bu uygulama bu iki veritabanını iyi yönetmek için çok uygundur. Navicat Premium, veri aktarımı, saklı prosedürler, tetikleyiciler, görünümler ve çok daha fazlasını içeren bu 2 veritabanıyla kolayca etkileşime girebilir.
Navicat Premium Enterprise’ın birçok DBMS’deki çeşitli özellikleri destekleyen çeşitli Navicat işlevlerinin bir kombinasyonu olduğu söylenebilir. Bu uygulamayı kullanarak herhangi bir zorluk veya hata olmadan veritabanını kolayca yönetebilirsiniz çünkü bu uygulama kolayca dışa ve içe aktarabilir. Navicat Premium 15’in tam sürümünü ücretsiz indirin.
- Sezgisel ve iyi tasarlanmış GUI, veritabanı yönetiminizi ve geliştirmenizi kolaylaştırır
- Akıllı nesne tasarımcısıyla tüm veritabanı nesnelerini yönetin
- Elektronik tablo benzeri veri düzenleyicimize bir veri girişi ekleyin, düzenleyin, silin veya kopyalayın/yapıştırın.
- Çeşitli veri düzenleyicilerimizi kullanarak verileri ekleyin, düzenleyin veya silin
- Gelişmiş bir veritabanı tasarımı ve modelleme aracı kullanarak veritabanlarınızı görselleştirin ve düzenleyin
- Veritabanları/şemalar arasındaki verileri ayrıntılı bir analitik süreçle karşılaştırın ve senkronize edin
- Veritabanı farklılıklarının tam resmini sunun ve hedef veritabanını güncellemek için komut dosyası oluşturun
- Veri dağıtımlarını hızla görselleştirin, veri aykırı değerlerini belirleyin ve şemalarınızı doğrulayın.
- Açılan listeden önerileri seçerek Sorgu Düzenleyicisi’nde SQL ifadeleri/sorguları oluşturun.
- Daha hızlı ve hatasız SQL/sorgu yazımı için SQL/Sorgu Düzenleyicisine bir kod parçası ekleyin.
- Günlük görevleriniz için toplu iş oluşturup planlayın ve görev tamamlandığında bildirim e-postaları alın
- Ekip üyelerinizle işbirliğine başlamak için dosyalarınızı bulutta saklayın
Şunlar da hoşunuza gidebilir
Splunk Enterprise v9.1.3 (Windows)
- Aşağıdaki bağlantıdan uygulamayı indirin
- En son Winrar ile çıkartın
- İnternet bağlantısını ve antivirüs programını kapatın
- Yükleyiciyi çalıştırın
- Her zamanki gibi yükleyin
- Bitirdikten sonra henüz açmayın
- Keygen klasörünü açın
- Yama düğmesini tıklayın
- Uygulamayı çalıştırın, Kayıt’a tıklayın
- Keygen bölüm 4’te Oluştur’a tıklayın
- Oluşturulan Seri Keygen’i kopyalayın
- Navicat penceresini açın, seri anahtarını yapıştırın
- Manuel Etkinleştirmeyi Seçin
- İstek Kodunu Kopyala
- Keygen’i açın, İstek Kodunu yapıştırın
- Etkinleştirme Kodu bölümünde Oluştur’a tıklayın
- SERİ KEYGEN BÖLÜMÜNDE OLUŞTUR TIKLAMAYIN
- Aktivasyon kodunu yapıştır
- Ardından Etkinleştir’i tıklayın
- Tam sürüm tamamlandı
Ayrıca İndirilmesi Gerekenler: Bluementals Rapid PHP Editör Tam Sürüm