SEO

SEO

Google Yasir252'nin İlk Sayfasında Nasıl Görüneceğinize İlişkin 9 SEO İpucu

9 SEO İpucu: Google’ın İlk Sayfasında Nasıl Görünürsünüz

Merhaba arkadaşlar, bu kez yöneticimiz Google’ın ilk sayfasında yer alacak 9 SEO ipucunu tartışacak.

Web siteleriyle uğraşmayı sevenleriniz için elbette güçlü SEO’ya sahip bir web siteniz olmasını istersiniz. Yalnızca web sitenizin Google’da ilk sayfada görünmesini değil, aynı zamanda mümkün olduğunca çok sayıda organik ziyaretçi alabileceğinizi de umuyorsunuz, değil mi?

Organik ziyaretçilerin kendisi, arama motorlarındaki arama aracıları aracılığıyla giren web sitesi ziyaretçileri anlamına gelir. Bu yüzden buna organik deniyor. KFC’deki organik pirinç gibi değil mi?

Tamam, ipuçlarının kendisini detaylandırmayacağım. Temel olarak, kişisel web sitenizde içerik yayınlamadan önce belki aşağıdaki 9 SEO ipucunu deneyebilirsiniz:


1. En iyi anahtar kelimeleri seçin ve kullanın

Benim için çok önemli olan ilk şey anahtar kelime seçimidir. Oluşturduğunuz makalenin kaliteli olduğundan emin olsanız bile Google’da kimse bulamıyorsa bu bir israftır, değil mi?

Burada manası boşa gitti, uzun uzun yazdık ama meğerse yazdığımız materyal başkaları tarafından çok fazla aranan bir şey değilmiş. Mesela “Perdeler Nasıl Açılır?” konusunu tartışıyorsunuz.

Ana Sorun Anahtar Kelimesi: Bir eklenti kullanmadan bile bu anahtar kelimeleri her gün arayan kişi sayısını şimdiden tahmin edebiliyorum, KESİNLİKLE ÇOK AZ! Elbette etkili olmayacak ve yalnızca zamanınızı alacaktır.

Yani hangi anahtar kelimeleri kullanmanız gerektiğini bilmek aslında hem kolay hem de zordur. Ne yapmak istediğiniz konusunda deneyim ve derinlemesine araştırmaya ihtiyaç vardır.

Size insanların sıklıkla aradığı iyi anahtar kelimelerden örnekler vereceğim. “Sivilcelerden Nasıl Kurtuluruz”, “Telkomsel Paket Fiyatları”, “5 Milyonun Altındaki Dizüstü Bilgisayarlar” vb.

Aslında, bu anahtar kelimeler günde çok fazla sayıda arama yapıldığında iyidir, ancak SEO’yu etkileyen hala birçok şeyin olduğunu unutmayın.

Anahtar Kelime Seçimi Çözümü: Dolayısıyla SEO konusunda rekabet etmek istiyorsanız göreceli anahtar kelimeler seçmeye çalışın. Burada akrabadan kastım şu; birçok kişi onu arıyorAncak Bu konuda yazan web siteleri nadiren bulunur. Çok karmaşık, değil mi? Hayır, sadece kafa karıştırıcı. Bu sorunu aşmak için aşağıdakileri kullanarak anahtar kelime araştırmasını deneyebilirsiniz: Google Anahtar Kelime Planlayıcı.

Google Yasir252'nin İlk Sayfasında Nasıl Görüneceğinize İlişkin 9 SEO İpucu


2. Anahtar Kelime Rekabetini İzleyin

Yine anahtar kelimelerle uyumlu olarak, anahtar kelime rekabeti de oldukça önemli olan SEO faktörlerinden biridir. Giderek daha fazla web sitesi seçtiğiniz anahtar kelimelerle ilgili makaleler yazarken, başka bir deyişle anahtar kelimeler için diğer web siteleriyle rekabet halinde olursunuz.

Anahtar Kelimeler İçin Nasıl Rekabet Edilir?

Google’ın ilk sayfasında görünmesi için çeşitli faktörler vardır. Web sitesinin popülerliğine, günlük ziyaretçi sayısına, SEO özelliklerinin eksiksizliğine ve çok daha fazlasına bakmaktan başlayarak.

Ancak bir durumda SEO açısından kanıtlanmış web sitenizin yeni başlayan bir Blogspot web sitesine göre daha az rekabetçi olması durumunda şaşırmayın. Çünkü temel olarak Google, içerik ve aramalar arasındaki sürekliliği belirlemek için oldukça benzersiz bir algoritma kullanıyor.

Peki anahtar kelimeler için güvenli bir şekilde nasıl rekabet edersiniz?

Anahtar kelime rekabetine dönecek olursak, bakmanız gereken şey aslında basit. Hala içinde Google Anahtar Kelime PlanlayıcıKullanmak istediğiniz anahtar kelimeleri belirledikten sonra rekabete bakmanız yeterli. 1k – 10k veya 10k – 100k tutarında ancak DÜŞÜK Rekabet ile Aylık Arama bulmaya çalışın. Aşağıda sivilce ile ilgili ancak UZUN KUYRUK ANAHTAR KELİMESİ olan bir anahtar kelime seçerek görselin bir örneğini veriyorum. Çünkü Kuyruk Anahtar Kelimeleri olmayan bir tane alırsanız rekabet çok daha zorlu olacakmış gibi geliyor.

Google Yasir252'nin İlk Sayfasında Nasıl Görüneceğinize İlişkin 9 SEO İpucu

Yukarıdaki duruma bakın, ” anahtar kelimesini almadımSivilce izlerinden nasıl kurtulunur Doğal olarak” çünkü ilk sıralarda yer alan anahtar kelimede rekabetle birlikte “Sivilce İzlerinden Nasıl Kurtuluruz” anahtar kelimesi zaten var Orta.

Bu yüzden aşağıdaki anahtar kelimeyi almalıyız “Akne nasıl kaldırılır ve Yara İzleri”, çünkü “Sivilceden Nasıl Kurtuluruz” anahtar kelimesinin kendisi hala DÜŞÜK SEO rekabetine sahip.

Neden çok fazla arama var ama rekabet DÜŞÜK?

Bu kadar büyük bir anahtar kelimenin neden rekabetinin DÜŞÜK olduğu konusunda kafanız karıştıysa. Bunun nedeni çoğu sağlık web sitesinin uygun SEO’ya sahip olmamasıdır. Bu, SEO söz konusu olduğunda sağlık alanındaki pek çok alanın yeni başlayanlar olduğu anlamına gelir. Google, bu anahtar kelimelere odaklanan ve henüz tam olarak SEO açısından kanıtlanmamış çeşitli web sitelerini tespit eder ve özetler.

Bu yüzden birçok kişi makale yazmış olmasına rağmen rekabet hala DÜŞÜK.


3. Kaliteli İçerik Yazın

Tamam, artık anahtar kelimeleri ve anahtar kelime rekabetini anladık. Artık içerik üretmenin zamanı geldi. Bazı web blog yazarları için elbette harika içerik oluşturmak başlı başına bir zorluktur. Üstelik oluşturulan içeriğin güçlü anahtar kelime rekabetine yönelik olması (Orta veya Yüksek). Makaleniz viral olmazsa Google’ın ilk sayfasında görünmesini beklemeyin.

Kaliteli içerik nedir?

Kaliteli içerik yazmanın özü, okuyucu memnuniyeti. Her paragrafın anlam içerdiğinden ve okuyucunun zihninde kalıcı bir şekilde yer edindiğinden emin olmalısınız.

Ancak bu alışılmadık bir durum değil, bazen düzinelerce paragraf olmadan bile kaliteli içerik üretebilirsiniz. Örneğin yapım Ürünleri, oyunları, eklentileri, WordPress temalarını vb. İNCELEYİN ki bu sadece birkaç kıta gerektiriyor, yeterliymiş gibi geliyor. Yeter ki okuyucu incelemenizin anlamını anlayabilsin. Bir nesne inceleme web sitesi oluşturmakla ilgileniyor musunuz?

Yazılım incelemeyi gerçekten seven jalantikus.com web sitesi gibi. Paragraflar az olabilir ancak okuyucular bunlara bakmaktan keyif alacaktır. Çünkü İnceleme içeriklerini görüntülerken belli bir heyecan yaşanıyor.


4. Anahtar kelimeler içeriğin tamamına eklenir

Bir sonraki SEO ipucuna geçelim: İçerik boyunca eklenen anahtar kelimeler. Peki, bu ipucunun anlamı basit. Bu nedenle, eğer “Sivilce ve Yara İzlerinden Nasıl Kurtuluruz” anahtar kelimenizi düzelttiyseniz lütfen onu yayın ve paragraf boyunca bu anahtar kelimeyi yazmayı tekrarlayın. Makalenin başından sonuna kadar anahtar kelimeleri tekrar yazmanız gerekmektedir.

Anahtar kelimeyi kaç kez eklemeniz gerekiyor? Bir bütün olarak yazdığınız toplam cümle sayısına bağlı olarak yaklaşık 3 veya 7’ye kadar tekrar.

Yani eğer yapabiliyorsanız bu anahtar kelimeyi yumuşak bir geçişle yazın. Bu anahtar kelimeleri bir cümle içinde yazmanız anlamında. Örneğin

Cümle Seçimi 1: Bakalım sivilce ve yara izlerinden nasıl kurtulurum bunun altında:

Cümle Seçimi 2: Umarım makale sivilce ve yara izlerinden nasıl kurtulurum bu sizin için faydalıdır!

Cümle 3’ün Kullanımı: Akne ve yara izlerinden nasıl kurtulurum Maksimum sonuç için bu düzenli olarak yapılmalıdır.


5. ALT-TAG Resmine Eklenen Anahtar Kelime

Tanıdık geliyor mu? Doğru, bu benim en sevdiğim SEO tekniklerinden biri. ALT-TAG Görüntüsü yöntemini kullanarak Görüntüye anahtar sözcükler girin. Dolayısıyla WordPress kullanıcılarının endişelenmesine gerek yok çünkü bunu yapmak çok kolaydır. Yapmanız gereken, medya görseline tıklayıp ALT TEXT kısmına anahtar kelimeyi girmeniz yeterli.

9 Google İlk Sayfa SEO İpuçları Yasir252


6. URL’ye eklenen anahtar kelime

Resim ALT Etiketine benzer şekilde, içerikte yayınladığınız URL’de anahtar kelimelerin eklenmesi gerekir. URL’yi nasıl değiştireceğinizi ve anahtar kelimeleri nasıl ekleyeceğinizi öğrenmek için önceki eğitimimi okuyun. SEO İpuçları WordPress Kalıcı Bağlantı URL Yapısını Değiştirme

Artık WordPress dışındaki kullanıcılar için elbette bu özellik CMS’nizde de sunuluyor. Örneğin Joomla, Blogger ve Özel CMS. Bu özelliğe sahip değilseniz URL ayarlama özelliğine sahip özel bir SEO eklentisi kullanabilirsiniz. Google’ın ilk sayfasında görünmek için URL yapısının önemli bir faktör olduğu bir sır değil.


7. Dahili Bağlantılar

Buradaki dahili bağlantı, kendi web sitesi URL’mizi farklı içerikle eklediğimiz anlamına gelir. Örneğin, yukarıdaki 6 numaralı noktada, okumanız için WordPress Kalıcı Bağlantı URL Yapısını Değiştirmek için SEO İpuçları’na başvurdum. Buna Dahili Bağlantı denir.

Dahili bağlantıların oldukça fazla kullanım alanı vardır. Hemen Çıkma Oranını azaltmak, içeriği giderek daha Zengin İçerik haline getirmek ve Ziyaretçilerin gerçekten aradıklarını bulmalarını sağlamaktan başlayarak. Ancak elbette yüklediğiniz dahili bağlantıların yayınlanan içerikle alakalı olması gerekir.


8. Dış Bağlantılar

Bu, dahili bağlantılarla aynıdır, yani URL eklemek. Harici bağlantılar için kişisel web sitenizin dışına bir URL eklemeniz gerekmektedir. Bir URL’ye referans verdiğinizi varsayalım Microsoft veya Elma. Google’ın çok sayıda referans noktası olan içerikleri sevdiği yaygın bir bilgidir.

Dolayısıyla, web sitesi dışındaki bağlantılara ne kadar çok başvurursanız, Google, içerik oluştururken gerçekten ciddi olduğunuzu o kadar çok anlayacaktır.


9. H1 H2’de Anahtar Kelime Yazma (Başlık)

Bu teknik, SEO’dan haberdar olmasanız bile aslında çok yaygın olarak kullanılmaktadır. Yani başlık başlıklarını kullanmak ve kasıtlı olarak anahtar kelimeler eklemek. WordPress, Blogger ve Joomla gibi büyük CMS’ler için H1 H2 H3 H4 H5 H6 başlıkları oluşturmanın yolu oldukça kolaydır.

Sadece metin düzenleyicisine gitmeniz, ardından Araç Düzenleyici bölümünde seçeneği Paragraf’tan şuna değiştirmeniz gerekir: Başlık 1 veya Başlık 2.

Ancak unutmayın, ardışık başlıklarınız varsa Google bunu tercih eder. Bu yüzden Başlık 1 üstteonun altında Başlık 2 ve onun altında Başlık 3 var. Şu anda okuduğunuz makale Başlık tekniğini uyguluyor.

Anahtar kelimeler eklemek için başlıklardan birini seçmeniz yeterlidir. Daha sonra anahtar kelimeyi içine yazın.

Google Web Sitesinde İlk Sayfa İçin 9 SEO İpucu Yasir252


10. SEO Eklentisi Kullanmak (İsteğe Bağlı)

Yukarıdaki her şeyi manuel olarak yapma konusunda tembel misiniz? veya içeriğinizin durumunun SEO Kanıtlı olup olmadığını bilmiyor musunuz? Bu nedenle, bunu öğrenmek için bir SEO eklentisi kullanabilirsiniz. WordPress için tavsiye ederim YOAST SEO Eklentisi.

Bunlar aşağı yukarı web sitenizin Google’ın ilk sayfasında görünmesini sağlayacak 9 SEO ipucudur. Aynı zamanda şunu da belirteyim ki Google’da ilk sayfada çıkabilmek hiç de kolay bir şey değil. Önemli olan araştırmak ve araştırmak. Bunu ne kadar sık ​​yaparsanız, ne kadar sık ​​içerik oluşturursanız, en iyi SEO yöntemlerini o kadar otomatik olarak anlayacaksınız. Daha sonra Off-page SEO ipuçlarını yani içerikte yapılmayan SEO’yu tartışmaya çalışacağım. Bizi izlemeye devam edin, tamam mı?

 

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *